Zwroty

 

W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu, jest możliwość zwrócenia go bez podania przyczyn w okresie 14 dni od otrzymania przesyłki.

 

Warunki zwrotu:

  • Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę)
  • Nie przyjmujemy wysyłanych do nas paczek za pobraniem.
  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

 

Brak towaru w przesyłce

W przypadku gdy stwierdzą Państwo brak w przesyłce jednego z zamówionych towarów (produkt jest ujęty na paragonie ale nie było go w paczce) prosimy wówczas o kontakt na adres e-mail: reklamacje@naturini.pl

 

W wysyłanym mailu powinny się znaleźć informacje zawierające:

  • Numer zamówienia lub numer paragonu/faktury
  • Określenie, jakiego dokładnie produktu brakuje i w jakiej ilości

 

Reklamacje

 

Każdy nasz klient ma prawo do reklamacji.

W trosce o sprawne i szybkie zgłaszanie reklamacji przygotowaliśmy poniżej prostą grafikę w której informujemy jak prawidłowo przeprowadzić proces reklamacji. 

 

Warunki przyjęcia reklamacji:

  • Reklamowane produkty można zwrócić tylko i wyłącznie po uprzednim skontaktowaniu się z nami (preferujemy kontakt mailowy) 
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę)
  • Nie przyjmujemy wysyłanych do nas paczek za pobraniem.

Reklamacje prosimy składać na adres reklamacje@naturini.pl opisując dokładnie całą sytuację (prosimy w miarę możliwości dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu w mailu) i czekać na odpowiedź pracownika. W tytule wiadomości prosimy dołączyć numer paragonu / faktury. Ułatwi to znalezienie zamówienia w systemie.

Po otrzymaniu maila będziemy starać się odpowiedzieć najpóźniej dwa dni po otrzymaniu zgłoszenia. W odpowiedzi nasz pracownik prześle dalsze instrukcje lub poprosi o dodatkowe informacje. Dziękujemy za każde podesłane zdjęcie obrazujące problem, dzięki temu łatwiej jest podjąć decyzję odnośnie uznania reklamacji!

 

Śledź nas na Facebooku