Śliwki suszone Ashlock
Śliwki suszone Ashlock
- Składniki: suszone śliwki, substancja konserwująca: sorbinian potasu SO2
- Kraj pochodzenia: Chile / Mołdawia
towar niedostępny



Śliwki suszone Ashlock
Śliwki suszone to owoce suszone ze śliwek, które są popularnym składnikiem wielu potraw i przekąsek na całym świecie. Proces suszenia śliwek polega na usuwaniu wody z owoców, co pozwala im dłużej zachować świeżość i smak
Sposób przechowywania: Przechowywać w suchym i ciemnym miejscu, w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Kraj pochodzenia: Chile / Mołdawia
Termin ważności: Wszystkie nasze produkty posiadają aktualny termin przydatności do spożycia i pochodzą z regularnych dostaw.
Każdy produkt posiada etykietę informującą o dacie przydatności do spożycia, kraju pochodzenia oraz jego składnikach.

Zastosowanie:
Zastosowanie:
- idealne jako dodatek do musli i wyrobów cukierniczych
- śliwki są składnikiem ciast i deserów, przetworów owocowych, powideł i kompotów.
- są dodatkiem do zup, sosów, mięs, farszy, bigosu.
- dobrze smakują oblane czekoladą

Wartości odżywcze w 100g:
Wartość odżywcza w 100g; Wartość energetyczna: 1199 kJ/284kcal; Tłuszcz: 1,2 g - w tym kwasy tł. nasycone: 0,2 g; Węglowodany 60g - w tym - cukry: 6 g; Błonnik: 9,4 g; Białko: 3,5 g; Sól: 0,03 g
Informacja dla alergików: może zawierać gorczycę, orzechy, gluten.
Opakowanie produktu:
Produkt pakowany jest w opakowanie typu "doypack" ze struną, co pozwala na zachowanie długiej świeżości, gdyż można takie opakowanie wielokrotnie otwierać i zamykać, a samo opakowanie jest trwałe - istotne podczas transportu.
- bardzo dobra wytrzymałość mechaniczna,
- solidne strunowe zamknięcie wielokrotnego użytku,
- wysoka barierowość, chroniąca produkty przed wpływem czynników zewnętrznych
- czytelna etykieta zawierająca termin przydatności do spożycia, wagę, numer partii i kraj pochodzenia danego produktu.
Nasze opakowania posiadają certyfikat PZH i są dopuszczone do kontaktu z żywnością.


Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.